Dag 7: Nusa Lembongan

25 juli 2023 - Lembongan, Indonesië

Zalig geslapen en met een geweldig uitzicht op zee werden we wakker ..
ik had gelezen op de reviews dat er een mooi koraal was voor het hotel, besloot ik van toen ik m’n ogen opende de zee in te duiken. Jimmy volgde, zwemkleren aan, snorkel op en de zee in …

ook hier weer ongelofelijk hoeveel mooie visjes en mooi koraal.

De stroom was sterk en de golven hoog, dus lang zijn de niet kunnen blijven, anders zaten we voor we het wisten op een ander eiland 😂

We kregen nog een Zalig ontbijtje met super uitzicht op zee om dan weer te vertrekken naar onze volgende uitstap.

We reden weer naar de haven waar we een bootje namen naar Lembongan. Onderweg maakte we nog een stop om te snorkelen in turtle mangrove. 1 schildpad hebben we kunnen spotten.

Na het snorkelen gingen we het eiland op.
we zochten een plekje om te douchen, en kwamen weer uit op een prachtige locatie met klein zwembadje. Zwemmen, douchen en weer lekker gegeten…

Onze volgende stop was Devils tears.
Ook hier konden we weer blijven genieten van wat de natuur ons te bieden heeft! Zo mooi hoe de kracht van de golven tegen de rotsen zorgden voor een geweldig spektakel

Onze laatste stop was Mushroom bay waar we nog wat konden drinken aan Het mooie strand en de helderblauwe zee !

Om 16:20 namen we de laatste boot terug richting Sanur de haven. Hier vertrokken we verder naar onze volgende locatie ,.. Ubud de jungle van Bali ….